היסטוריית התרעות לפי ישוב

  • יממה אחרונה
  • שבוע אחרון
  • חודש אחרון

התרעות 32

< חזרה

אתרי סיוע לאוכלוסייה

רעידת אדמה עלולה לגרום לפגיעה משמעותית בחיי התושבים. כדי לסייע להם, ברשויות המקומיות יקימו מרכזי סיוע, שבהם יחולקו מים, מזון וציוד

רעידת אדמה עלולה לגרום לפגיעה משמעותית בנפש, בתשתיות ובמרקם החיים למשך תקופה ארוכה. נזקים עלולים להיגרם לבתים, מבני ציבור, תשתיות חשמל ומים, כבישים ועוד. כדי למלא את הצרכים של האוכלוסייה ולהקל עליה עד כמה שניתן את ההתמודדות עם הפגיעה בחיי היומיום, יפתחו הרשויות המקומיות בשטחן אתרי סיוע (אס"ל). באתר הסיוע יינתן מענה לצרכים בסיסיים של האוכלוסייה שחייה נפגעו מרעידת האדמה, ובהם מזון, לבוש, שירותי רפואה, מידע ועוד.

כדי לקבל מידע על מיקום ומועדי פתיחת הסיוע, יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות. בין השאר, יינתן לאוכלוסייה סיוע באיתור קרובי משפחה ונעדרים.

אילו שירותים ניתן לקבל באתר הסיוע (אס"ל)?

  • מוקד מידע – עמדת מודיעין, הנחיות ומידע בתחומים השונים.
  • אמצעי תקשורת – טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, טלפון, עמדה להטענת מכשירים סלולריים.
  • איתור קרובים ונעדרים.
  • מרפאה – מענה רפואי, שירותי בריאות.
  • שירותי רווחה – תמיכה נפשית, שירותים לאוכלוסיות מיוחדות.
  • חלוקת מים.
  • חלוקת מזון.
  • ציוד אישי – ביגוד, ציוד לינה, ציוד היגיינה.
  • שירותים.
  • אחזור מסמכים ושירותי צילום וסריקה.
  • פעילות הפוגה לילדים.
  • גיוס מתנדבים – קליטה, רישום והכוונת מתנדבים.
  • שירותי דת ותפילה.
  • נקודת משטרה.


היכן ומתי ייפתח אתר סיוע?

למידע על מיקום ומועדי פתיחת אתרי הסיוע לאוכלוסייה וחיפוש קרובים, יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות המקומיות 


אחריות של כל אחד מאיתנו

זו האחריות של כולנו לעזור ולסייע לאנשים שהושפעו מרעידת האדמה. הרשות המקומית מפעילה מערך מתנדבים וניתן לפנות למוקדי המידע שלה אם ברצונכם לסייע. הרשות תדע מהם צרכי האוכלוסייה ותכווין אתכם לפעולות סיוע נדרשות.

למידע על מיקום ומועדי פתיחת אתרי הסיוע לאוכלוסייה וחיפוש קרובים, יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות המקומיות.

שאלות ותשובות

אתר סיוע נפתח ע"י הרשות המקומית עבור האוכלוסייה שהושפעה מרעידת האדמה. באתר הסיוע ינתן מענה לצרכים בסיסיים באופן מרוכז ובהם: מזון, לבוש, שירותי רפואה, מידע ועוד.
• מוקד מידע – עמדת מודיעין, הנחיות ומידע בתחומים השונים. • אמצעי תקשורת – טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, טלפון, הטענת מכשירים סלולריים. • איתור קרובים ונעדרים - קבלה ומתן מידע. • מרפאה – מענה רפואי, שירותי בריאות. • שירותי רווחה – תמיכה נפשית, שירותים לאוכלוסיות מיוחדות. • מים – חלוקת מים. • מזון – חלוקת מזון מוכן ומצרכים בסיסיים. • ציוד אישי – ביגוד, ציוד לינה, ציוד היגיינה. • שירותים. • אחזור מסמכים – שירותי צילום וסריקה. • פעילות הפגה לילדים. • גיוס מתנדבים – קליטה, רישום והכוונת מתנדבים. • שירותי דת ותפילה. • נקודת משטרה - סדר ציבורי.
למידע על מיקום ומועדי פתיחת אתרי הסיוע לאוכלוסייה וחיפוש קרובים, יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות המקומיות.
יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות המקומיות למידע אודות מיקום אתרי סיוע לאוכלוסייה.
יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות המקומיות למידע אודות מיקום אתרי סיוע לאוכלוסייה.
למידע על מיקום ומועדי פתיחת אתרי הסיוע לאוכלוסייה וחיפוש קרובים, יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות המקומיות.
זו האחריות של כולנו לעזור ולסייע לאחרים שהושפעו מרעידת האדמה. את הסיוע יש להפנות לרשות המקומית שתדע לממש זאת על פי צרכי האוכלוסייה בגזרתה, יש לפנות למוקדי המידע של הרשויות המקומיות.