היסטוריית התרעות לפי ישוב

  • יממה אחרונה
  • שבוע אחרון
  • חודש אחרון

התרעות 32

שירותים לאזרח שירותים לאזרח

במסגרת המאבק בנגיף הקורונה ועל מנת לאפשר את הרציפות התפקודית של המשק, אושרו הקלות במסגרתן שבו לפעילות השירותים השונים לאזרחים. לפניכם פירוט אודות של השירותים המרכזיים

מידע, הנחיות ושירותים לפי נושאים

שירותים ומידע נוסף

מוקד רישוי רכב ונהיגה: 5678* בימים א' - ה' בשעות  19:00-8:00.
מוקד מידע רכבת ישראל - 5770* , אתר רכבת ישראל ובפייסבוק.
מוקד תחבורה ציבורית: 8787* בימים א' - ה' בשעות 1:00-5:30 (ברציפות), ביום ו' בשעות 17:30-5:30 ובמוצאי שבת בשעות 01:00-20:25.
מוקד נתיבי ישראל: 2120* פעיל בכל יום ובכל שעה.

משרד התקשורת מספק מענה בנושאי טלפון, אינטרנט ושידורים.
מענה טלפוני ניתן בימים א׳-ה׳, בשעות 16:00-08:00, בטלפון 03-5198231.
מענה טלפוני לאנשים עם מוגבלויות - 03-5198285.
טופס פניות ציבור למשרד התקשורת

האפוטרופוס הכללי, הממונה על הליכי חדלות פירעון והרשם לענייני ירושה, מאפשר קבלת קהל לשירותים שלא ניתן לקבל בדרך מקוונת, באמצעות זימון תורים מראש בלבד באתר האינטרנט. ניתן להיעזר במוקדי השירות הטלפוני:
• מוקד רשם הירושה - 2416*
• מוקד הממונה על הליכי חדלות פירעון – 5067*
• מוקד האפוטרופוס הכללי – 1607*
למידע נוסף – לאתר האפוטרופוס הכללי.

מענה בימים א'-ה' בשעות 16: